Alla inlägg den 16 december 2008

Av Evelina - 16 december 2008 11:09

Hejsan! Håller på att tvätta. Som vanligt är det för jävla tråkigt. När jag är klar tänkte jag dra ner till stan och se om jag får inhandlat några julklappar. Pessimist som jag är så lär väl min lilla shoppingtripp sluta med att jag får ångest och stressar sönder mig i första affären. Hoppas jag har fel...


Det absolut värsta med att tvätta är att man blir så uppbunden. Man har ingenting att göra men man kan ändå inte gå någonstans eftersom man måste passa tvätten. Den hamnar liksom inte i torktumlaren av sig själv, vilket hade varit grymt skönt om den faktiskt gjorde.


Mitt bankomatkort är helt crazy. Det går inte att betala med det så igår ringde jag banken och sa att jag ville ha ett nytt. Damen som jag pratade med frågade om jag ville skänka 50 öre till Rädda Barnen varje gång jag drar kortet. "Du bidrar bara med 25 kr om året". Men hallå! Hur fick hon ihop det. Jag kan säga att jag lätt drar mitt kort mer än 50 gånger på ett år. Nåväl, jag tackade artigt nej och skyllde på att jag är en fattig student.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards