Alla inlägg den 12 december 2008

Av Evelina - 12 december 2008 15:32

Fredag eftermiddag. Mörkret börjar sakta lägga sig utanför. Vad gör Evelina för kul då? Inte ett skit... Idag ska jag lägga mig tidigt. Krypa ner i en varm härlig säng och bara sova. Det är ju ändå inget på tv:n som lockar. "Idol"-finalen kan kvitta. Om jag nu skulle få för mig att säga att något var B, så skulle "Idol" definitivt ha alla de kriterierna som krävs för att bli kallad det. Så himla dåligt rent ut sagt (endast min personliga åsikt).


Fan, nu kom jag på att jag glömt kolla upp den där reklamen som jag skrev om för några dagar sedan. Skit också, det är ju viktiga saker. Får göra det någon annan dag. Om den fortfarande sitter kvar vill säga.


Nu ska jag skapa en härlig musikmapp tills imorgon. Kanske skriva lite julkort. Ett mycket förlegat företagande det där med julkortsskrivande men jag tycker ändå det är lite mysig. Det är jul på något sätt. Synd att frimärken är så förbannat dyrt bara. Beror i och för sig vad man jämför med. Men för att få en liten pappersbit till en annan person i dessa sms-tider så tycker jag faktiskt att det kunde vara gratis att skicka.


Tjenixen!

Ovido - Quiz & Flashcards