Alla inlägg den 27 december 2008

Av Evelina - 27 december 2008 12:47

Tjo fadderittan! Idag gick jag upp tolv. Jag hade säkert kunnat sova längre men kände att jag faktiskt fick ta och masa mig upp. Idag ska jag storhandla. Har inte ett jävla dugg i frys och kyl eftersom jag har levt på mamma och pappa hela julen.


Har precis bokat klipptid till den 30:e. Ska bli grymt skönt och fixa till det lite. Ska försöka komma ut och springa också. Det var ett tag sedan sist. Ikväll är det "Robin Hood - Prince of theves" som gäller. Annars ska ajg bara ta det lugnt idag. Ingen stress och press om det inte är ytterst nödvändigt. På måndag är det jobb i matsalen. På nyår ska jag fira hos morbror A, ska bli kul.


Kramar


P.S Får se när skridskorna kommer på. Jag stapplar ju inte ut på isen själv...

Ovido - Quiz & Flashcards