Alla inlägg den 6 december 2008

Av Evelina - 6 december 2008 14:46

Fan, råkade klicka bort allt jag skrev alldeles nyss. Börja om från början, börja om på nytt, lalala... Nämner bara det viktigaste. Idag på praktiken så dog en patient. Det är sorgligt när man ser hur ledsna de anhöriga blir. Oavsett hur väl förberedd man är på att någon ska dö så blir det alltid en liten chock vid just dödsögonblicket. Känslor tänker inte rationellt...


Jag undrar vad som händer ikväll i mitt oerhört fantastiskt roliga liv. Hmm... Väntar på att det ska bli mörkt så jag kan komma ut och springa. Sedan blir det väl till att laga lite mat. Kanske ta ett bad. Fan, jag tänker alltid att jag ska ta ett bad, tända lite levande ljus och mysa med mig själv. Får jag någonsin tummen ur att göra det? Nä, knappast! Alltid är det annat som man anser är "viktigare". Nu får det vara nog. Har gått runt och brytt mig om andra hela veckan, nu är det dags att vara lite ego.


Jobb som PA imorgon, usch! Sista dagen vad jag vet. Fortfarande noll information från chefen. Nu bryr jag mig inte längre. Kan ju inte gå runt och bli nojjig bara för hon inte har vett att höra av sig.


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards