Alla inlägg den 22 december 2008

Av Evelina - 22 december 2008 13:37

Hejsan! Igår var jag hos M och E och pluggade, julbakade och hade oerhört trevligt. Jag var helt jävla färdig när jag kom hem. Somnade som en stock. Fick ett par grymt snygga och stickade vantar av M som hennes farmor har gjort. Hur söta som helst!


Nu är jag på jobbet. Det är vääääldigt lugnt, vilket förklarar varför jag sitter här och skriver. Efter stängning ska jag dra till stan. Måste lämna praktiklapparna i skolan plus att jag har lovat mor min att hämta ut två biobiljetter.


Hemma är det tvätt och städning som gäller. Ska i och för sig inte vara hemma över jul så jag kanske skiter i städningen. Beror på hur jag känner mig. Skönt när man kan strunta i det bara. Det lutar väl åt att ta ett bad istället.


Har sådan himla spänningshuvudvärk. Det fattas väl bara att man ska bli sjuk över jul också... Har lite ågren inför nyårsafton (jag vet att det är ett antal dagar kvar men jag har ju en tendens att stressa upp mig tidigt och i onödan). Antingen ska jag fira hos morsan och farsan eller hos morbror M och hans tjej. Hmm...


Kram


P.S J, du kan inte veta vad du har fått i julklapp om du inte redan har öppnat den eller har röntgenblick.

Ovido - Quiz & Flashcards