Alla inlägg den 30 december 2008

Av Evelina - 30 december 2008 17:28

Snart är det ett nytt år. 2009. Jag hoppas det blir bättre än detta sketåret som varit... Idag har jag jobbat. Det gick bra. M är så himla rolig, det är aldrig tråkigt att jobba med henne. Efter det stack jag ut och sprang en runda. Upp via Olskrokstorget, snurrade runt en stund på Östra kyrkogården och sen tillbaka igen via Lunden.


Jag har klippt mig. Har jag håret bakom öronen och ser lite lagom slackig ut så kan man nog ta mig för en ful kille eller något. Nä, skämt åsido. Det blev faktiskt bra. Inte lika nöjd som jag brukar vara men man vänjer sig. Får jag bara fixat till det så som jag vill ha det så blir det nog kanonsnyggt.


Har fått mitt nya schema för plugget. Det ser inte allt för roligt ut måste jag säga. Jag längtar till sommaren. Undrar vad man ska hitta på ikväll. En film kanske. Håller faktiskt på att ladda ner några. "Beetlejuice" bland annat.


Nu har min lilla Jägermeisterflaska kommit upp i bokhyllan. Den står där så sött tillsammans med min Marijuanapipa, hehe! Ska aldrig dricka den. Ingen annan Jägermeister för den delen heller. Huh! Jag spydde ta mig fan så mycket så inälvorna fick skavsår. Fy fan!


Imorgon blir det party party. Nykter? No way! Snygg? Oh, yes!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards