Alla inlägg den 20 december 2008

Av Evelina - 20 december 2008 13:14

Hallu... Nu är jag hos morsan och farsan på landet. Åkte hit igår för jag orkade inte med stan. Oavsett var någonstans man befinner sig så känns det alltid som att man måste göra något. Städa, laga mat, you name it. Här kan man i alla fall ta det lite lugnt. Och så är man aldrig ensam. I det här huset är det alltid någon person för mycket, vilket jag tycker är kanonskönt. Man slipper ha sina egna tankar obehagligt snurrandes i huvudet.


På den här datorskärmen sitter det en liten web cam. Även fast jag vet att den inte är på så får jag lite paranoidkänslor. Den ser ju så jävla äcklig ut. Som en rund lite hjärna. Om den hade vridit på sig nu kan jag villigt erkänna att jag lätt hade blivit skitskraj. Huh!


Men min tv fungerar rätt bra änså J. Ibland får den i och för sig dampryck och blir svart under några sekunder men sedan kommmer bilden tillbaka. Det brukar oftast ske under reklampausera ändå. Fast den gången det sker under någon engelsk deckare så åker den ut med den tipexade ovansidan före!


Chokladmilkshake är gott!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards