Alla inlägg den 7 december 2008

Av Evelina - 7 december 2008 17:38

Hej! Kom precis hem från jobbet. Dagen har gått ganska fort ändå. Hade hjärnsläpp i affären förut. Jag stod där med matkorgen som ett jävla fån och funderade varför jag gick in i butiken över huvud taget. Jag hade glömt av vad det var jag skulle köpa. Efter ett antal jobbiga minuter vid fruktavdelningen kom jag på att det var mjölk jag skulle ha. Men som vanligt blev det mycket mer än bara mjölk jag köpte. Det måste vara ärftligt, morsan är precis likadan. Kom ihåg när jag bodde hemma och mamma sa att hon bara skulle in snabbt i affären och köpa något. Godtrogen som man var satt man ju kvar i bilen och väntade. Jättelänge... Efter typ en halvtimme kom hon ut med två stora papperskassar med käk. Bara lite mer än vad hon egentilgen skulle haft. Snälla, skona mig från denna personlighet!


Nu vet i tusan vad jag ska hitta på. Käka lite för jag är hungrig. Kanske ta en promenad. Ska till praktiken tidigt imorgon och sedan sexkursen efteråt. Vi har avslutning i kursen imorgon. Förra gången bestämde vi att vi skulle avsluta kvällen med några öl någonstans. Ska bli kul. Undrar om jag ska ta cykeln? Hmm...


Det ringde precis en snubbe från en kvinnotidning och hade ett så fantastiskt erbjudande som jag verkligen inte kunde motstå. Det kunde jag. Sa att jag inte läste sådan skit. Han blev lite paff och tackade sedan för sig. Var jag för hård mot honom? Stackaren. Vilket jävla otacksamt jobb.


God kväll!



Ovido - Quiz & Flashcards