Alla inlägg den 15 december 2008

Av Evelina - 15 december 2008 18:40

Sitter just nu med ett fetstort leende på läpparna. Tänk vad en liten kommentar (tack J!) kan få livet att ljusna ett antal nyanser. Just nu tror jag att jag befinner mig i en lättare gråzon i mitt liv. Till skillnad från igår då jag var grymt bakis och befann mig någonstans i en becksvart nyans.


Imorse var tanken att jag skulle befinna mig på UM klockan åtta. Var jag de? Nej, för naturligtvis var trafiken snörtät på grund av en tidigare olycka så det tog ungefär tjugo minuter att röra sig en kilometer (helt seriöst och utan tillstymmelse till överdrift!). Jag ringde dock och sa att jag skulle komma för sent och de sa att det var helt ok. Väl där så var det inte så mycket att konstatera. Jag har ett prima underliv (varför hymla om detta?)!

    Efter detta intima besök drog jag till praktiken. Även där gick allt bra. Väl hemma igen stack jag ut och sprang. I lördags gick springningen för jävla dåligt men idag fullkomligt flög jag fram. Hur lätt som helst! Jag tror att jag har någon form av köldastma för jag har väldigt svårt att andas vid ansträngning när det är under noll grader ute. Tål att tänkas på.


Har precis käkat pytt i panna. Lika äckligt som alltid. Ikväll ska jag mysa ner mig rejält i soffan. Det börjar nämligen en ny kriminalserie i fyran av samma författare som till "Mord i sinnet" (ni som råkat följa min blogg vet ju att jag har en liten crush i psykologen Tony Hill). Den kan nog inte vara annat än asbra. Snacka om att jag har höga förväntningar nu...


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards