Alla inlägg den 11 december 2008

Av Evelina - 11 december 2008 18:23

... under kontrollerade former då alltså. Idag gick jag och lämnade blod direkt efter praktiken. Lite weird är jag allt för jag tycker det är grymt kul att lämna blod. Fick en extra julgåva utöver den valfria presenten som bestod av någon slags champagnechoklad. Undrar hur den smakar. Trots att jag är kvinna så tycker jag faktiskt inte om choklad så mycket. Jag menar, självklart går det ner i brist på annat men det är inget som jag storfrossar i när jag är deppig direkt. Då är det surt och supersalt som gäller. Gärna så tungan riktigt krullar sig, nice!


Nu kom jag precis hem för jag har varit och handlat lite till lördagen. Tänkte bjuda hit några polare plus lillsyrran med pojkvän. Ostbricka och vin... Namnam! Det var ett tag sedan och jag är bara sååå såld på "finost". Vin är ju inte dumt det heller...


Funderar på om jag ska dra ett varv med dammsugaren också. Det knastrar allt för gott under fötterna i hallen. Imorgon är det jobb i matsalen som gäller. Upp kvart i fem med andra ord, *suck*. Fast när man väl är där så är det ju askul och tiden flyger iväg så snart sitter jag säkert här igen, smågaggandes om all världens orättvisor som har för ovana att drabba mig (och endast mig verkar det som).


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards