Alla inlägg den 29 december 2008

Av Evelina - 29 december 2008 15:47

Hej hopp! Idag har jag jobbat i matsalen. Det var inte särskilt mycket folk så vi hade det rätt lugnt. Igår var jag och mamma och shoppade i stan. Jag hittade en görsnygg nyårsklänning för 99 kr! Ett riktigt fynd. Synd bara att jag köpte smink för typ 400 kr, annars hade man ju sparat en hacka. Efter det gick vi till morbror M och I och fick trerätters middag. Supergott!


Jag är jättetrött. Ett bad får det bli ikväll. Måste tvätta lite också. Tänkte gymma imorgon efter jobbet. Får se hur det går med typ noll muskler. Ska klippa mig imorgon. E som brukar klippa mig var ledig så det får bli någon annan som klipper mig. Gillar inte det riktigt. De senaste gångerna har jag blivit väldigt nöjd, hoppas verkligen att jag blir det imorgon också. Måste köpa en gudomligt god parfym. Elizabeth Aarden med grönt te och lotusblomma. Mmm...


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards