Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Nu står 2009 inför dörren...

Av Evelina - 31 december 2008 12:14

Detta blir de sista raderna som jag skriver detta år, *snyft*. Känns som om man borde skriva något riktigt klyftigt och kul. *Ticktack*... Nä, kommer inte på något. Ska strax göra mig iordning inför firandet av det nya året. Fan, det första jag hörde på radion var att 2009 ska bli ett riktigt tråkigt år (ekonomiskt i alla fall). Bra start eller? Mitt år ska bli superbra i alla fall så det så.


Har kommit på att jag nog får ta med cykeln till A och Å. Jag har alldeles för mycket alkohol för att jag ska kunna bära det på axeln hela vägen. Här ska man minsann inte vara nykter! Berättade jag att jag åkte in i en blåskontroll på annandagen? I baksätet satt morfar, M och I asberusade och i framsätet satt mormor. Det var ett jävla tattarlass som kom åkandes i min Renault Clio. Stackars bil, varje gång jag körde över ett gupp slog underredet i backen. I alla fall, vart skulle jag komma nu då? Jo, polisen frågade efter mitt körkort. Jag kliver då ur bilen och han frågar efter det igen. Han trodde säkert att jag skulle smita eller något. Det var bara det att jag hade mitt körkort i bagaget (eller kofferten som Degerforsare säger, haha!) eftersom det inte fick plats någon annanstans. Fatta att det var enormt jävla trångt i bilen! Nåväl, jag blåste och jag var helt grön. Men helvete vad nervös man är. Även fast jag vet att jag inte druckit en droppe så är adrenalinhalten i kroppen typ en meter över huvudet. Hjärtat dunkade så hårt så jag kan lova att det syntes utanpå.


Nä, om man skulle börja den fantastiska omvandlingen. Bad, raka benen, smink, klänning och hårfrissering.


Ha ett underbart nytt år så hörs vi säkert nästa år.


Puss och kram

 
 
Ingen bild

The J

31 december 2008 15:33

Var han snäll och hövlig mot dig då? Det brukar dom aldrig vara när dom stoppar mig! Enda gången jag mött en snäll polis var när dom stoppade mig för att jag hade dimljuset på. Då fick jag gå in i en polisbuss och skriva på några papper, polisen där var faktiskt snäll och trevlig! Annars är dom världens mest jävla ruttna yrkeskår!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 31 mars 2009 17:58

Under dagens föreläsning kom jag fram till att det är två speciella ord som jag tycker låter hemkt otrevliga. Det ena är mollusk och det andra är ögonbulb. Huh! Mollusk låter typ som någon hårig kvalstertyp och ögonbulb, ja, vad ska man säga. Tänker ...

Av Evelina - 30 mars 2009 20:12

Kan man verkligen gå och lägga sig kvart över åtta??? Har så förbannat tråkigt så kan ju lika gärna göra det......

Av Evelina - 30 mars 2009 18:40

"Män slår kvinnor, män nedvärderar kvinnor, dominerar dem, våldtar dem, trakasserar dem, dödar dem och sviker dem. Eller också skär de av deras könsorgan, tar livet av dem som nyfödda, tvingar dem att gå gömda bakom slöja, låser in dem, hindrar dem f...

...

Av Evelina - 21 mars 2009 22:11

God kväll! Är inte trött... Måste sova... Imorse provade jag att springa lite lätt. Gick pissdåligt. Fan att jag är så in i helvete envis. Under hela tiden när jag sprang, lidandes, så tänkte jag att snart går det över. Det lättar snart. Så fan helle...

Av Evelina - 17 mars 2009 21:46

Stora maskiner som man ser på byggarbetsplatser, typ grävskopor och ångvältar är äckliga (och ångvält by the way, vilket jävla namn, säg ångvält tio gånger så ser ni vad jag menar). Jag vet inte varför jag har kommit fram till detta men varje gång ja...

Ovido - Quiz & Flashcards